maanantai 25. joulukuuta 2017

Joulukuu ja arki











Toivottavasti kaikilla on ollut ihana joulu! Lyötiin eilen vetoa ässäarvasta äidin kanssa että olenko joulupuuropöydässä viimeistään klo 10 ja siellähän minä olin tasan klo 09:59 :D

Oon leiponut ja koristellut pipareita, koristelu ei mennyt ehkä ihan putkeen, mutta hyvä että sain piparit ylipäänsä leivottua, koska viime vuonna taisi jäädä välistä. Koristelin asuntoni nauhoilla, joihin liimasin valkoisia ympyröitä paperista, mun mielestä niistä tuli ihan nättejä. Kai noi pallot esittää vaikka lumipalloja. Oikeaa luntahan täällä ei ole. 

Nautin kynttilöistä, rauhasta ja lomasta. Sain luettua loppuun kaksi kirjaa vihdoinkin ja olisi ehkä tarkoitus lukea vielä lisää. Näen myös paljon kavereita lomalla, sitä odotan!

Muita joulukuun juttuja on olleet kiinalaisen ruoan syöminen, Gilmoren tyttöjen tuijottaminen ja aamiaiset, kuten aina. Ostin itselleni Samujin pipon ja vaikka se on kallis, on se myös ihana! Sain Marimekon sinisen raitapaidan myöhäiseksi synttärilahjaksi. Suomi-muoti on aika hienoa kuitenkin, löydän yhä enemmän suunnittelijoita joista tykkään. Teininä olin ihan kyllästynyt esim. Marimekkoon ja unikko-kuosiin, mutta nyt sekin alkaa taas näyttää hyvältä. Niin se mieli muuttuu!

Huomenna vielä joulun rääppiäisiin ystävien luokse, tulee varmaan kivaa. Rauhallista joulun jatkoa kaikille, mä ehkä voisin vielä tässä loman aikana kirjoitella jotain muutakin tänne :-)

Ei kommentteja: