sunnuntai 10. heinäkuuta 2016

Foods I made recently and liked

P2200076 Kasvispihviburgerit.
P4090018 Omenahyve mustikoilla.
P4090048 Uunibataatit fetan, kevätsipulin ja chilin kanssa.
P4240059 Salaatti, jossa on kananmunia, ituja, tomaattia, oliiveja, bulguria, pinaattia, fetaa, kevätsipulia, herneitä ja aurinkokuivattua tomaattia.

P5080014 Vuohenjuusto-parsalasagne.
P5150064 Salaatti, jossa oli ituja, uuniporkkanoita, tomaattia, avokadoa, pinaattia, kevätsipulia ja hummusta.
P5220080 Itse tehdyt (valmisaineksesta) falafel-pyörykät, tsatziki ja vihanneksia käärittynä kaalinlehteen.
P6130115 Ruispanzanella (ohje Vegaanin keittiössä-kirjasta).
P6130118 Pizza, jossa oli munakoisoa, kirsikkatomaatteja, paprikaa, sieniä, sipulia ja mozzarella-juustoa.

Oon viime aikoina kokeillut keittiössä sellaisia reseptejä, joita en ole ennen tehnyt, vanhojen tuttujen, kuten pizzan ja vuohenjuusto-parsalasagnen lisäksi. Mutta välillä on kivaa tehdä jotain uutta. Ja kaikki ruoka mitä yleensäkin teen on suht yksinkertaista valmistaa. Nyt kesällä oon tykännyt erityisesti ruokaisammista salaateista ja vihanneslautasista. Ja niiden kokoaminenhan on superhelppoa.

Olisko teillä mulle jotain reseptivinkkejä, mitä vielä kannattais kokeilla? :-) 

Huomenna lähden Ruissiin sunnuntaiksi (joten pitäis olla jo nukkumassa) ja tiistaina Madridiin, koska mä oon LOMALLA! <3 En tiedä kerkeänkö kirjoittaa jotain maanantaina, mutta jos en niin ihanaa viikkoa kaikille ja kirjoittelen taas matkalta palattuani :-)

Ei kommentteja: